divendres, 30 d’octubre del 2009

La Barcelona de 'Petit Indi'



Podria recomenar 'Petit indi' de Marc Recha per diverses coses: per ser una bònica faula sobre la pèrdua de la inocència, per com de bé que s'explica la relació del protagonista amb els animals, per ser una de les mostres més interessants d'un cinema català i en català que mereixeria més atenció per part dels espectadors... Però la recomanarem per un altre dels seus grans mèrits: el retrat que fa de Barcelona. La major part del film està rodat a Vallbona, aquell barri del nord de la ciutat que es troba aïllat per autopistes, carreteres, vies del tren, rius i recs, i on conviu el paisatge urbà amb el rural. Aquest paisatge insòlit de Barcelona surt acompanyat d'altres indrets: el canòdrom de la Meridiana encara en servei (tot i que es va haver de reactivar pel rodatge), el bar d'ocellaires també a la Meridiana, els voltants del Besòs, la presó de dones... Un tros de ciutat normalment oblidada pel cinema i pels propis barcelonins...
Foto Petit Indi: www.petitindi.cat

3 comentaris:

Met ha dit...

He vist el trailer per la tele; és suggeridora.... potser l'aniré a veure!

cristina ha dit...

He enllaçat el teu blog des del meu. Pots veure-ho aquí: http://wearebcn.com/

Felicitats pel blog, m'encanta! :)

Viatger ha dit...

Tinc ganes d'anar-la a veure, he vist totes les seves pel.licules, i m'agraden força. Diria un amica lentes, però amb molta poesia...

Avui he seguit el teu bloc amb molta atenció i he vist que tenim molts punts en comú amb el meu bloc , felicitats